tiistai 15. tammikuuta 2013

Väsymys

Mä olen onnistuneesti nukkunut jo kaksi aamua reippaasti pommiin tällä viikolla.  Toisaalta tällä viikolla on vasta ollut kaksi aamua. Enhän mä voi nyt kauaa tässä valvoa ja vatvoa, että nukun pommiin. Pitää päästä ihan just nukkumaan, kunhan vähän päivittelen.

Aamulla iskä oli kuulemma ja ilmeisesti huudellut mua, ja avannut mun ovenkin aamulla. Mä olin vastannut iskälle jotain tyyliin "joojoo" ja iskä tyytyväisenä lähti. Sitten josain vaiheessa mä oikeasti heräsin oiskohan ollut pari minuuttia vaille kahdeksan ja menin alas. Kauheat valitukset sain äitiltä ja iskältä kuunnella. Ne vaan selitti, et tahallaan nukuit, koska heräsit jo kerran. Ja kun äiti ja iskä on päättänyt, että tahallaan nukuin, niin sittenhän mä varmaan nukuin tahallaan... :D Niitten varsinki äidin kanssa on turha lähteä vääntämään tosta asiasta, kun sanoin mitä vaan niin ne ei ota asiaa kuuleviin korviinsa, koska ne "tietää" mitä nuori ja laiska ihminen tekee.
Mulla meinas mennä sitten hermo kun ne ihan kettuillakseen mulle keskusteli siitä, ettei kummankaan vanhemmat ikinä joutunut herättämään kouluaamuina, että tä on ihan luksusta, että noi välillä huutelee, tai iskältä saan välillä kyydin niin, että olen ensin nukkunut pommiin ja sitten isän puheille. Melkein meinasin alkaa huutaa, että onneks mulla on sitten sellanen keskustelu juttu torstaina, että saan mut itteni kuntoo tästä paskasta, en sitten onneksi avannut suutani! - onneksi -!

Pääsin tänään tavallista aiemmin kotiin siihen nähden, että pääsin puolikolmelta koulusta. Mä ostin tänään lankaa ja sukkapuikot, vaikka tiesin etten osaa edes kutoa, tai en muista miten se toimii. Sain kuitenkin luotua silmukat, kun tulivat jostain lihasmuistista pitkän yrittämisen jälkeen. En tiedä mitä kudon, kunhan nyt jotain "ylimääräistä" tekemistä (se ylimääränenhän tästä vielä puuttuu..) Huomenna luen bussimatkan yhtä kirjaa ja äikän tunnilla teen läksyt seuraavaan aineeseen. Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti