sunnuntai 19. lokakuuta 2014

I'm just shit

VITTU. Mun elämä on kasassa, mutta se kasa on vaan niin hukassa. Oikeesti no sain tos edellisyön taas sellase kiva superhyperkohtauksen. En tie kuin kaua kesti, olin kaikelisäks mun jätkän luon yötä, mut riideltii ja mua alko ahdistaa, ku mä en tie onks meil oikeesti tulevaisuus ku hetkittäi mä oon maailma onnellisin ja  toisaalta kaikist onnettomin.Voi taivas.. Mä aloin nyt "himokuntoilee" ja yritän vähän järkevämmin katsoo mitä syön ja lasken kalorei. Mä en enää osaa kontrolloida itteeni sillee ku joskus jätin vaan syömät, se ei toimi enää. mun pää on vallotettu ajatuksel et laihdun jos syön terveellisest.. Mut se o nii vitun vaikeet ja painos ei näy eroo... painan 62kg mas o menos.. mä aattelin mennä ehkä kuitenkin nyt jollekki stanan psykologil jos pääsen, ku masennuksen oireet yrittää vetää mua hautaa. Nyt mä en saa aikaseks enää asioi kuten jokapväinen meikki tai jo pelkästään suihkuun menemine vaatii nii vitusti, lähinnä likase letin. Senpä vuoks mu pitäski mennä ny suihkuu.. öitä minä..


ps. mä oon paska ja oon paskana.. ja pitäs toi raskaustestiki tehä :S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti