lauantai 4. helmikuuta 2017

GETTING OVER MY EX

Hei, en ole taas vuosiin kirjoitellut ja on tapahtunut niin paljon kaikkea, että huh huh. Eniten juuri nyt perseestä on se, että vuonna 2015 toukokuussa erosin yhden jätkän kanssa. Uskoin hänen oleva tuleva lasteni isä ja oikeasti naiivisti pidin tätä elämäni rakkautena. :D No, mutta tietenkin meidän suhteessa oli paljon negatiivisia asioita, jotka eivät toimineet - ja nyt aion listata niitä tähän.

Listan tarkoitus on muistuttaa minua vielä monen vuoden jälkeen, miksi emme sopineet yhteen.

Ehkä suurin ongelma oli tuen puute. Yritin tukea häntä harrastuksessaan. Itsellä aina ollut laulaminen yksi selviytymiskeinoista. Hän voi olla oikeassa, että laulan karseasti ja sanoi sen suoraan, niin ainakin on saanut mun päähäni uskoteltua. Paras vertaus ikinä oli, että "Uskotko, että mä olen ihan paska salibandyssä ja siksi jätän pelaamisen niille, jotka osaa"  No joo, mutta joo.... :D Ehkä en voi urputtaa, enkä voi itse sanoa, että oon ihan Suomen huipputasoa, mutta varmasti vielä löydän jätkän, joka antaa mun laulaa, jos niin tykkään tehdä.

Muutenkin mun eksä olis halunnut, että aikuisena olisin niitä äitejä, jotka on vain kotona. Kerran sanoinkin, että "sulla voi olla mahdollisuus nousta huipulle ja julkisuuteen, mutta mun pitäis pysyä piilossa?" Mulla on paljon annettavaa tälle maailmalle ja viimeinen, jonka pitäisi olla esteenä on poikaystävä. Tohon varmaan liittyy se jatkuva ulkonäön soimaaminen jnejne. Se ehkä tykkäs kuitenkin musta sillon kun oksensin kaiken ulos, jos ylipäätään söin mitään.

Välillä, jos se suuttui mulle ja oltiin esim ulkona kävelemässä. Se teki ihan ihmeellisiä tönäisyjä. Vähän niinkun töni mua autotielle jne. Suutuin aina ihan piruna ja sille se oli leikkiä.

Myös pelkäsin, että siitä voi tulla vielä vanhempana väkivaltainen mua kohtaan. Kaikki noi tönäisyt ja kai se pari kertaa läppäskin. Mitään jälkeä ei tietenkään jäänyt, että ei niin kovaa, mutta jos sitä olisi jatkunut vielä kauemmin, niin kuka tietää mihin se olisi kehittynyt.

Hän määräsi kenen kaveri voisin olla ja kenen en. Huoritteli joitain ystäviäni jnejne. Ironista kyllä, nykyään hän on sen tytön "kaveri", johon mun piti katkaista kaikki välit. Hän siis pisti valitsemaan itsensä ja lapsuuden kaverini välillä. Tämä tyttö todellakin antoi paljon paskaa niskaan, joten periaatteessa eksäni teki mulle palveluksen, mutta muuten ihmeellistä touhua.. varsinkin kun aina ollut se periaate, ettei kukaan voi määrätä ketkä ovat ystäviäni ja ketkä eivät. Käytti kyllä niin rumaa kieltä, että en oikeesti ymmärrä, miten nyt voivat olla samassa kaveripiirissä. :D Hauska kohtalo, if u ask me.

Varmaan meidän suurin riita, johtui siitä, että otin vastaan drinkin joltain random jätkiltä. En tehnyt mitään heidän kanssaan eikä mitään tapahtunut, otin vain juoman vastaan ja join. :D

Kyllä huomaa, miten aika kultaa muistot, sillä on erittäin vaikea muistaa lisää näitä negatiivisia puolia. Suhteen loppupuolella hän alkoi kaveerata uuden tytön kanssa, eikä oikein käsitellyt mustasukkaisuuttani oikein. Tuntui että ihan tahallaan ärsytti, koska jos suutuin, hän vaan otti kännykän esille ja alkoi tekstata sen tytön kanssa. Mistä olisin voinut tietää tekikö hän jotain sen tytön kanssa vai ei, jollei jätkää edes kiinnostanut yrittää vakuuttaa. Mua on kuitenkin petetty suhteissa ennen häntä, niin olisi ehkä voinut jakaa vähän ymmärrystä.

No sitten eron jälkeen lähdin pois vuodeksi. Sillä aikaa keskustelimme paljon skypen kautta ja ties mitä tehtiin. Vasta kun kävin pikavisiitillä Suomessa, sain kuulla, että hän oli parisuhteessa. Mulle haukkui tyttöä ja vähätteli suhdettaan. En varsinaisesti ymmärtänyt, miksi sitten seurusteli jos kaikki oli niin paskaa kuin väitti. Me nähtiin silloin ja tuntui, kun ei oltaisi oltu erossa ollenkaan. Ihastuin heti, en muistanut mitään ongelmia suhteessamme - en mitään. Kaikki tulevaisuuden odotukset palasivat taas.
Lähdin takaisin jatkamaan välivuottani. Hän jatkoi ko. tytön kanssa. Sanoi mulle, että on parempi, että hän panee vain yhden kanssa eikä monen muijan. En varsinaisesti ostanut selitystä. Sitten kun palasin, hän jätti tyttöystävänsä ja uskotteli, että oli jo pitkään halunnut tehdä sen. Halusin olla varma, ettei hän tehnyt sitä mmun takiani ja hän väitti, etten minä vaikuttanut hänen päätökseensä. Sitten hän kävi taas luonani ja oltiin jokseenkin niinkuin ennen. Ainoa vaan, että hän yhtenä aamuna hermostui täysin, kun eksä vietti aikaa hänen kaverinsa kanssa. Silloin hämmennyin ja ehkä panikoin ja myös ahdisti ajatus, että jos hän ehkä jollain tasolla rakastaa eksäänsä. Sitä vahvisti vielä se, kun eksä toi hälle tavaroitaan ja ilmeisesti aneli takaisin ja olisi tunnustanut rakastavansa sitä jätkää. Niin kuin tä jätkä selitti mulle tilannetta, luulen, että ne sanat vaikuttivat enemmän kuin piti.
No sitten olin jo viemässä eksääni hänen luokseen, pysähdyimme matkan varrella ja itkin ja kerroin, etten tuntenut enää samoin kuin kauan sitten. Meni vain pari päivää ja boom, ne olivat takaisin yhdessä. :D

Sen jälkeen mulla oli vaikeaa, koska oli pakko päästä yli. Sen jälkeen ollutkin ties ja mitä ties ja kenen kanssa, mutta kukaan ei ole päässyt tunnetasolle asti. Tapasin myös yhden herran, jolta sain elämäni parasta seksiä so far, mutta ei hänen kanssaan ole muunlaista tulevaisuutta. Seksillä ei siis ainakaan pääse yli.

Aijuu, ja miksi tunnustan nyt tunteitani, koska eilen päätin etsiä yhtä jätkää, joka joskus kaupungin kirjastossa oli lisännyt kaveriksi ja juteltiin fb chatissä. Löysin vahingossa fb-keskustelun eksäni äidin kanssa. Menin katsomaan hänen profiiliaan ja törmäsin kuvaan eksästäni ja se toi tunteet pintaan. Sitten jatkoin tämän random-pojan etsimistä ja tulikin vastaan ryhmächat, joka näytti eksäni kuuluvan siihen. En uskonut, että se on mahdollista, jos kerran on puolin/toisin estettynä, mutta kyllä vaan. Laitoin viestiä, että poistaka ryhmä ja sitten hän yöllä vastasi, että "täytyy mennä" ja poisti itsensä. :D Hitto, olisi vaan pitänyt poistaa itseni, ennen sitä.

Jos koskaan enää törmään siihen, niin odotan sitä hetkeä, että voin kävellä ohi ja näyttää keskaria. ;D Koska päällimmäiset tunteet ovat, että FUCK OFF :D oikeesti, niin paljon paskaa yhdestä jätkästä. Silloin saisin mielenrauhan.

Parasta tässä on, että hänen tyttöystävänsä pitää mua jotenkin uhkana ja viimevuonna klubilla tuli naama punaisena huutamaan, miten mä kuolen jos vielä ajattelenkin mun eksää. Se oli sellainen sirkusnäytelmä se yö, että en edes kehtaa kertoa, mitä kaikkea tapahtui. :D

Ja jos koskaan eksytte lukemaan tätä, niin tämä ei ole teille tarkoitettu teksti. Tämä on vain teksti mulle, jotta muistan, että en tosiaan halua olla osana teidän kummankaan elämää, että todellakin saatte elää ilman häirintääni. Ihan elämänne loppuun asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti