tiistai 8. huhtikuuta 2014

Anorexia, cant u just disappear

Sain tänää kuulla et mun lähipiiriin kuuluva tyttö 16v joutu sairaalaan anoreksian takii, tai no joutu jo 3 viikkoo sit ja on edellee. painoo 37kg..

Mä en ymmärrä, sillonhttps://www.google.com/settings/personalinfo tosi hyvät ja välittävät vanhemmat joil se on kaikki kaikes. Sillon aika unelma elämä mut silti sit on tätä jotain. Mä oon kokenu jotain en nyt noin paljoo oo pudottanu vaiks mieli tekikin. Mut tekis niiiiiin paljon mieli mennä vaan keskustelee tän tytön kans ja jakaa mun omat kokemukset sillee, et kerron mist johtunu yms. jja koitaa sitä kertoo omansa. tai edes saada sen huomaamaan et mä pääsin yli ni senkin kuuluu päästä. ja pääsee, kunhan se ite päättää.. en mäkään oo täysin yli. mä vielki jos oon syöny liikaa ni tekis mieli käydä oksentamas ne pois, varsinkin jos on poikaystävän kaa riitaa ni se tuo mull sellasen fiiliksen et pakko oksentaa paha olo pois itestäni. se ei sais olla pakokeino, mut se silti tulee ain mun mielee, yleens siin on onneks sit se poikaystävä lähettyvil etten voi tehä niin.

Anyways, siks tuntuu vaan niin pahalt, ku suutun ni mullei oo välii vaik olisin sen läheisen puolest siel, ja olisinki, mut se satuttaa aina jonkun läheisii. AINA.

Oli tos sit sellane itku hyperventilointi parku - kohtaus äske jonkun 10min ajan. ja tuntu silt et helpottais jos vois äitil itkee, mut ei, no sit päätin et pakko. mut tietty oli pakko näyttää et itken silleen et toisen o mahollist ettei se huomaa, mut mun pikkuveli onneks did ja kuiskas äitil, jollo mä jo melkee juoksin ylös takas, ja no sit äiti oli et eks anna ilta halii.. silloli helppo selittää et suren tätä tuttavaa, mut satuttaa silti etten voi snoo et mullon samankaltasii kokemuksii tai ainaki tuntemuksii ja siks haluisin olla avuks ymsyms. mut en pysty vielkää ajattelemaa kovin selvästi, enkä varsinkaa korjata virheitä niiin, hyvää yötä. Katotaan saanko riidat poikaystävän kaa korjattuu, voisin ehkä selittää senkin tänne blogiin josain vaiheesssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti