keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Vlogaus

Mä tänää kelasin taas vaihteeks kui siistii ois vlogata..Niinku tehä kaike laisii ajattelu videoi, ei angstisii.. tai näin avoimii.. OIH.. kunpa olis aikaa sellasel..

Huomen 2. ajotunti.. uuuh :D Ajatuss ei kulje oikeen..

pitäis tunnis kirjottaa tekstitaidon vastaus ja täl viikol 2 ruotsin esseet.. JA SILTI mä oon tääl kirjottaas blogii.. löysin muuten mun vanhat blogitekstit.. vois ehkä laittaa ne tyylii tehä sellase välisivun niil ja näyttää jos joku haluu lukee mukamas, ainaki ite löydän. Öitä kaikil ! :3

Mitä ihmet muute... mu poikaystävä laitto mul  viestii et : Luulen et oon rakastunu suhu :3. Haluuks seurustell?

Kai se pilaili sit :D ku se livenäki heittelee välil sellast läppää julkisil paikoil et iha ku vast ois tavannu XD Mut joo kai nä o tällasii parisuhteen sisäsii..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti