torstai 9. tammikuuta 2014

wuhuu new keyboard

No ensinnäki, mä tänää koulus olin niinku sellases ryhmänohjaajan keskustelus, se oli ihan jees. Mut mä siinä puhuessani taisin tajuta miks kaikki on nyt nii mahdottoman raskasta.. ku syksyllä mä vaa pelkäsin et masennus iskee taas jne. Ni ehkä tos kun oli loma ni ku ei tarvinnu jaksaa niinku syksyl jaksoin ku oli kiva tehä mitä halus.. nyt kaikki tuntuu ylivoimaselt ku joutuis tekee taas sen jälkeen ku on nauttinu siit ettei oo paljoo tekemist.. No ketä ny kiinnostaa.. mut kuitenki... tajusin jotai... ja nyt loppu... toi pisteyttämine...!
Toinen juttu, mist kylläki oon tosi ilonen on täää mun uus näppäimistö mun iPadiin.. viel on totuttelemist, ja nyt mä tein jotai et tä alleviivas, nonii sain sen pois... anteeks kauheen komee säätö, mut tä o oikeesti iha parast, nyt tä o niinku mullolis miniläppäri, paitti et täs ei oo tietty kaikkii läppäri toimintoi, mut kevyt ja hyvin matkalle sopiva vieläkin ! Oon niin iloinen.
Hyvää yötä painajaismainen blogiseni<33!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti