keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Stand up, BITCH!

Hei,
 Mä oon menettämäs toivooni mun jaksamisen kans, läksyjä en oo tehy, heräämine on vaikeeta ja suunnittelen asioi mitä en jaksa toteuttaa, nyt tärkeet olis käydä suihkussa. Mulla on ties kuinmonta esseetä kirjottamatta ja kokoajan ne lisääntyy. Mä en kestä.  Onks jollai muul vaikeuksii päästä tekemää jotai, kyl mä siel suihkus sit viihdyn ku sinne asti vaa pääsisin.

Kiitti kommenteist  ! :D harmi et poistin ne mun vanhimmat tekstit, ku sillonki jo sain kommenttei, mut tuntemattomilta..

Mä yritän jaksaa.. kevät tulee juoksien, enää mun mieliala ei siis tunnu olevan esteenä, mut oon tosi aikaan saamaton, jopa asiois, joist oon innoissani jne.

Nyt en kirjota enempää, koska tosissaa mun piti eile mennä suihkuu, ja nyt tänään tunnin ajan oon lykänny sitä, mun piti ommella mun farkut takas kuntoo ja sit viel tehä läksyi, mut ei tuu mitää ! :(

Vai-te foder comPUTAdor! :S kkk vitu mielijohdepuheet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti