sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Finally

Mun on pakko nyt taas vähän kirjotella..

Mä taas lamaannun täs itselöllyilyn kans.. Mä oon miettiny, et mullei oo mitään asiaa mis mä oisin hyvä tai niinku tosihyvä. Ainahan jossain määrin johonkin verrattuna voi olla hyvä. Mä soitan pianoo, mut mä en kyl kehity siin ja mä oonki tosi huono sii, mu nuotinlukutaito soittaes on tosi heikkoo vaik muuten osaanki teorias sen hyvi.
Teatteris mä oon oikeestaa iha paska näyttelijä, ei mulloo sill alal minkää muotost uraa. Mä en saa itteeni erottuu joukost, mä keksin ain jälkeenpäin miten ois pitäny tehä et oisin ehkä sijottunu paremmi jne. tai no must tuntuu et vuosie myötä mä oon ollu hyväksytty näyttelee vaa assistoivii roolei. Oikeestaa vaik tiedän et neki o tärkei ni ei se oo silti sama ku se et on joku hahmo, joku nimi, olis joku muu ku joku. Silti ku teen jonku roolisuoritukse ni se ei oo koskaa läheskää samaa tasoo ku muitte..
Mä osaan laulaa nuotillee.. Mullon tosi tarkka sävelkorva jne. mut mun ääniala ei oo viel nii laaja ja sit mun ääni ei oo mikää sellane pop laulaja ääni. Eli vituiks menee silläki alal.
Tanssii mä oon harrastanu vähite, sii tuntuu et kehityn ja sillee, mut en tuu koskaa olee mikää huippu.
Kouluaineis mä oon ihan sitä keskiverto luokkaa. Kielis mä oon hyvä kaikkien perusteis jne, mut sit ku mennää syventää ni mä oonki sit jo seiska-kasin oppilas.
Mä en myöskää oo kaunis. tai ehkä kaunis mut siinki oon keskiverto. kroppa on keskivertoo alempaa..
Positiivist on ehkä et mullei oo pal asioi mitäkö en osais tehdä. Mut musertavaa on se, ettei mul tuu mielee ainootakaa asiaa mis mä oisin ihan niinku super hyvä. Mä en oo paras missään. EN MISSÄÄN, mikä musertaa.. ja saa itkettää.. ja ku toho lisää sen et must tuntuu etten kuulu minnekään, mihinkään porukkaan, en kotii, en Suomee, ni mä oon turhake ! ;(
Näin kyynelehtivänä on hyvä mennä nukkumaan, siinäki näköjäs oon hyvä vaik nukahtamises en oo. Öitä -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti