sunnuntai 10. marraskuuta 2013

I'm strong, I'll fight and do my best !

Kun olin pieni, niin näin usein painajaisia, joista heräsin sillä hetkellä kun joku olisi tappanut minut. Nyt viime vuosina näin unia, joissa olin tekemässä itsemurhaa. Sen jälkeinen kuolemanhaluiset unet olivat sitä, että kerrankin olin kadulla rukoilemassa ohikulkevia ihmisiä tappamaan itseni, koska en itse voinut sitä vanhempieni vuoksi tekemään.
  Viime yönä näin sellaisen painajaisen, jossa kotiini tunkeutui lisää ja lisää väkeä, joista jotkut tekivät välillä sellaisia juttuja joita väistämällä säilyin hengissä, tilanne oli kohdallani todella uhkaava, ja suojelin koko perhettäni, sillä tilanne tapahtui kotonani, yöllä. Kysyin ihmisiltä kokoajan, että kuka heidät kutsui. Loppu yöllä kun olin ikuisuuden kysynyt ihmisiltä, yksi tuttuni kertoi naisen nimen. Viimeisenä tämä nainen saapui kotiini ja keskusteli kanssani, hän kertoi, että minun on kuoltava.
   Normaalisti, tuossa vaiheessa minut joko tapetaan samantien tai lähden pakoon jne. Kuitenkin jäin sinne. Nainen yritti tappaa minua keittiöveitsellä tai saksilla lävistämällä. Lopulta en kestänyt enää painetta, tartuin naiseen ja väänsin tältä niskat nurin.
   En ole väkivaltainen. Luulen, että uni viestittää minulle, että jaksan taistella kaamos masennusta vastaan, minulla on asiat niin hyvin kuin olla pitää. Olen sanonutkin joillekin, esim. entiselle terveyden hoitajalle, että aion taistella masennusta vastaan, en halua enää masentua.
   Tämä on ensimmäinen syksy viimeisen masennuksen jälkeen, muo pelottaa ihan törkeästi. Paineet ja stressi ovat kovimmillaan. Ruoka ei enää maistu. Koko ajan olen väsynyt. Pelkään, ettei poikaystäväni jaksa pian enää kuunnella valitustani tai katsoa kun olen kokoajan herkkä.
  TÄ ON KAMALAA !
mä haluan kauas pois, sinne mis on lämmin... :(
Kai se elämä tästä lähtee luistamaan, jos nämä pahimmat hetket voitan. En pakene, en anna masennuksen vallata, vaan kohtaan väsymykseni, tiedän heikkouteni ja käytän hyviä puoliani läpäistäkseni tämän elämän haasteen ja matkustaakseni eteenpäin!
kiitti ja kuitti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti