maanantai 11. helmikuuta 2013

Käärmeen vuossss.s.s.s..s.s.ss

Noni, nyt ilman mitää höpö puheita suoraan asiaan. Eiku joo sittenkin, ehkä tää tuli vähän myöhässä, mutta nyt on sitten aika Kiinalaisen uuden vuoden jälkeen ja on alkanut Käärmeen vuosi. YAY ! Mä yritän etsiä sille jonkinlaisen kiinalaisen symboolisen analyysin, jollei löydy ja vaikka löytyisikin niin mulla on sille jo omia henk. koht. merkityksiä, joita huomaatte varmaan ajanmyötä.
     Mä en osaa enää kontrolloida mun syömistäni! Hyi vittu ! Anteeks, mutta kun oon tosissani. No okei, mä painoin viime syksynä silleen 63-63.6 kg ja nyt kun olen tänään käynyt niin 61kg Silti, mulla oli painoa tän vuoden alussa 56.4 kg ja olin siitä niiiiin super iloinen, mulla olisi ollut enää 3-(max)5 kg pudotettavana, mutta ei, mä kontrolloimattomana paskiaisena olenkin päästänyt itseni siitä taas lihoamaan.
    Mä tiedän, että on "väärin" laihduttaa, mutta kun mä AINA olen ollut BMI- arvoltani 18 maissa eli lievästi alipainoinen, niin miksen nyt saisi olla? "Murrosikä kasvattaa" joo mut ei sen pitäis muuttaa noin paljon painoindeksiä.. Mä en ole koukussa painonpudotukseen, koska mun itsekontrolli ei estä ostamasta makeisia, pitäisi varmaan alkaa ostamaan sillä rahalla hedelmiä, sillä niistä vähemmän lihoittavia pahoja sokereita kuin karamelleissä. Mä vielä pääsen tavoitteeni lähelle, ja uskokaa tai älkää MÄ EN LAIHDUTA SEN ALAPUOLELLE, EN TAIVU ANOREKTIKON AALTOPITUUKSILLE, mulla on vielä sentään järki tallella. Ei vain ole niin väärin vähän vain muokata mitä on. Sitä paitsi mä olen niin lauta, ettei mulla ole mitään menetettävää.
  Huomenna lupasin mennä lukioystävieni kanssa kouluruokalaan syömään. Se olisikin jo toinen kerta tänä vuonna.
Mä meen nyt selvittelemään asioita kahden jätkän kanssa fbseen niin heipä hei ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti